We hebben dit ondersteuningsgedeelte gemaakt om u te helpen onmiddellijk antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen die we in de loop der jaren hebben ontvangen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Om je bestelling te kunnen vinden hebben we je bestelnummer nodig. Het bestelnummer bestaat uit 6 cijfers en vindt u zowel in de orderbevestigingsmail als in de sms die u enkele minuten na het versturen van de bestelling heeft ontvangen.
Als u uw bestelnummer niet kunt vinden, schrijf ons dan wat details over uw bestelling in het onderstaande formulier. Een van de collega's van de Digitale Klantenservice zal proberen de bestelling te identificeren en via e-mail contact met u opnemen met nieuws.
Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in:
• Wat zijn de verzendkosten?
• Hoe lang duurt het voordat de bestelling aankomt?
• Hoe kan ik een bestelling annuleren?
• Hoe kan ik de producten in een bestelling wijzigen?
• Leveren jullie naar andere landen?
• Hoe kan ik producten in de winkelwagen verwijderen of wijzigen?
• Ik wil de lijst met vragen opnieuw zien