We hebben dit ondersteuningsgedeelte gemaakt om u te helpen onmiddellijk antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen die we in de loop der jaren hebben ontvangen.
Hoe kan ik de producten in een bestelling wijzigen?
Uw bestellingen worden binnen enkele uren na verzending verzonden. Uitzonderingen zijn natuurlijk weekends en feestdagen, wanneer onze bezorgpartners niet werken. We kunnen alleen zo efficiënt zijn als we een duidelijke en goed vastgelegde logistieke stroom volgen.
Het wijzigen van zelfs maar één product in een bestelling omvat het terugdraaien van de factuur, het annuleren van het AWB-document, het opnieuw maken van de factuur en het opnieuw genereren van het AWB-document.
Naast deze dingen, als de bestelling al is klaargemaakt voor levering, betekent het wijzigen van een bestelling dat je de doos zoekt, uitpakt, het product toevoegt en opnieuw inpakt. Al deze dingen vertragen de verzending van andere bestellingen en laten vaak ruimte voor mogelijke fouten.
Daarom kan het toevoegen van producten aan een bestelling, het wijzigen/vervangen of het verwijderen van een product uit een bestelling alleen worden gedaan door de gehele bestelling te annuleren en opnieuw te doen.
Als je een bestelling absoluut moet wijzigen, laat het ons dan weten via onderstaand formulier, zodat we deze zo snel mogelijk kunnen annuleren:
Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in:
• Wat is de status van mijn bestelling?
• Wat zijn de verzendkosten?
• Hoe lang duurt het voordat de bestelling aankomt?
• Hoe kan ik een bestelling annuleren?
• Leveren jullie naar andere landen?
• Hoe kan ik producten in de winkelwagen verwijderen of wijzigen?
• Ik wil de lijst met vragen opnieuw zien