BELASTINGVRIJ – Bestellingen zijn belastingvrij en worden direct bij u thuis afgeleverd!
Topcoat

Klantenservice

We hebben dit ondersteuningsgedeelte gemaakt om u te helpen onmiddellijk antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen die we in de loop der jaren hebben ontvangen.

Hoe kan ik een verloren voucher/kaart terugkrijgen?

Als je per ongeluk de e-mail met je voucher hebt verwijderd, vul dan het onderstaande formulier in en vertel ons een bestelnummer, e-mailadres of enig ander detail waarvan je denkt dat het ons kan helpen om je ID van de klant te identificeren. Een van onze collega's van de afdeling Digitale Klantenservice zal via e-mail contact met u opnemen met een lijst van uw actieve vouchers.



Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in:

•  Wat zijn rode prijzen?
•  Wanneer is de volgende Rode Prijzen?
•  Wat is de Rode Prijzen-kaart?
•  Wanneer ontvang ik de Red Prices kaart?
•  Hoe activeer ik een Red Prices-kaart?
•  Hoe lang is een Red Prices-kaart geldig?
•  Hoe activeer ik een kortingsbon?
•  Ik wil me afmelden voor e-mails en sms
•  Ik wil de lijst met vragen opnieuw zien