BELASTINGVRIJ – Bestellingen zijn belastingvrij en worden direct bij u thuis afgeleverd!
Topcoat

Klantenservice

We hebben dit ondersteuningsgedeelte gemaakt om u te helpen onmiddellijk antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen die we in de loop der jaren hebben ontvangen.

hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen op Topcoat begint met het toevoegen van de producten aan de winkelwagen. Naast elk product staat de knop "Toevoegen aan winkelwagen". Zodra u een product heeft gevonden dat u bevalt, klikt u op deze knop om het aan uw winkelwagen toe te voegen.

Wanneer u het eerste product aan de winkelwagen toevoegt, verschijnt er een rode band op uw scherm met de tekst "U heeft X producten in de winkelwagen". Terwijl u producten aan uw winkelwagentje toevoegt, wordt de rode balk bijgewerkt om u op de hoogte te houden van het aantal producten dat u aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd.

Wanneer u klaar bent met het toevoegen van alle producten aan de winkelwagen, klikt u op deze rode balk om de winkelwagen te openen. In de winkelwagen kunt u de lijst met producten bekijken, de hoeveelheden bijwerken of een of meer producten weggooien als u van gedachten bent veranderd.

Als u andere producten wilt toevoegen, kunt u door de site bladeren om ze te zoeken of op de knop "Verder winkelen" drukken. De producten die je al hebt toegevoegd, wachten nog op je in de winkelwagen. De winkelwagen verloopt binnen 24 uur na het toevoegen van het eerste product, dus je hebt alle tijd om alles te kiezen wat je leuk vindt.

Als je bestelling alle producten bevat die je nodig hebt, voer je de winkelwagen opnieuw in en controleer je de bezorgmethode. Vink vervolgens aan op welke manier je je bestelling wilt ontvangen. In alle landen bieden we huis-aan-huisbezorging aan (naar jouw adres), maar er zijn andere manieren waarop je onze producten kunt ontvangen (bijvoorbeeld door ze op te halen bij een partnerwinkel of een pakketautomaat). Als je ervoor kiest om de bestelling af te halen bij een partner of bij een pakketautomaat, heb je de keuze uit het adres van de partner/automaat. De laatste stap is het kiezen van de betaalmethode (contant bij aflevering van het pakket, online met de kaart of andere beschikbare betaalmethoden).

Nadat je al deze opties goed hebt aangevinkt, controleer je of je de gewenste producten en aantallen in je winkelmandje hebt. Als u een geldige voucher of Red Prices-kaart heeft, vergeet deze dan niet te activeren om de waarde van uw bestelling te verlagen. Vergeet ook niet de cadeaus die we bij bijna elke bestelling aanbieden. Wanneer de waarde van uw bestelling binnen een van de waardedrempels valt waarvoor wij geschenken aanbieden, heeft u de knop "Kies een geschenk" beschikbaar in het winkelmandje.

De volgende stap is het invoeren van uw verzend- en factuurgegevens. Klik op de knop "Levering en facturering". U komt op een nieuwe pagina waar u het formulier moet invullen met uw naam, afleveradres, telefoonnummer van de koerier en het e-mailadres dat we zullen gebruiken om met u te communiceren. Vul de velden van het formulier zorgvuldig in en verstuur de bestelling!

Direct na het versturen van de bestelling ontvang je automatisch een bevestigingsmail en sms. Beide bevatten uw bestelinformatie en de link voor het volgen van de bestelling. U kunt er toegang toe krijgen wanneer u de status van uw bestelling wilt weten.

Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in:

•  Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?
•  Kan ik contant betalen bij aflevering?
•  Waarom kan ik de bestelling niet verzenden?
•  Ik wil de lijst met vragen opnieuw zien