BELASTINGVRIJ – Bestellingen zijn belastingvrij en worden direct bij u thuis afgeleverd!
Topcoat

Klantenservice

We hebben dit ondersteuningsgedeelte gemaakt om u te helpen onmiddellijk antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen die we in de loop der jaren hebben ontvangen.

Waarom kan ik de bestelling niet verzenden?

Als u de bestelling niet kunt verzenden, controleer dan de onderstaande situaties. Misschien helpt een van de verklaringen u.

Controleer of je de bezorg- en betaalmethodes in de winkelwagen hebt geselecteerd.

In het winkelmandje, boven de producten, heb je een klein formulier waar je moet aanvinken waar je wilt dat wij je producten bezorgen, hoe je de bestelling wilt ontvangen en hoe je voor de producten wilt betalen. Als u een van de opties bent vergeten aan te vinken die nodig zijn om de bestelling te voltooien, heeft u een rode band en een pijl in dit formulier die u laten zien waar u niets hebt aangevinkt.

Controleer of alle producten in de winkelwagen op voorraad zijn.

Producten die in beperkte voorraad zijn, kunnen uitverkocht zijn voordat u uw bestelling verzendt. Als een van de producten die je aan het winkelmandje hebt toegevoegd helemaal niet meer beschikbaar is of als we de gewenste hoeveelheid niet meer op voorraad hebben, zal onze website je waarschuwen door het product te markeren met een gele band en kun je de hoeveelheid automatisch aanpassen op voorraad of verwijder het product uit de winkelwagen zodat je de bestelling kunt afronden.

U heeft meer cadeaus geselecteerd dan toegestaan voor de waarde van uw bestelling.

Deze situatie doet zich voor wanneer u verschillende producten aan het winkelwagentje toevoegt, de geschenken selecteert die u kunt ontvangen, vervolgens van gedachten verandert over sommige producten en deze uit het winkelwagentje verwijdert. Als het aantal cadeaus dat je hebt gekozen te groot is, waarschuwt onze website je door de cadeaus te markeren met een gele band en kun je de overtollige cadeaus uit het winkelwagentje verwijderen, zodat je de bestelling kunt afronden.

Controleer of rembours beschikbaar is voor uw bestelling.

Als rembours niet beschikbaar is voor uw bestelling, zal onze website u waarschuwen met een bericht gemarkeerd met een rode band. Om de bestelling te kunnen verzenden, moet u de betaalmethode wijzigen en betalen met kaart kiezen.

Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in:

•  Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?
•  hoe plaats ik een bestelling?
•  Kan ik contant betalen bij aflevering?
•  Ik wil de lijst met vragen opnieuw zien